2.4.08

700

Îmi vine onoarea de a da lumii ce'a de'a şaptesuta postare din Blogureşti live, cred că prima real live, şezând ân fund, pe minunata mochetă cenuşie, lângă o uşă pe care scrie NO ACCES, în interiorul cortului din Parcul Izvor unde eu, together with, ensemble, zusammen, insieme, zajedno, സി şi aşa മൈ ടെപര്റെ
Da. V'aţi prins.
Ieri seară, la 18:55, acreditarea mea era aicişa. Azi, la zece, după ce - înţelept - am ales să'l ascult pe Gică Umblăreţul Bush la radio (cei din Casa Poporului nu au sonor, aşa cum mă uit eu uneori dimineaţa la Mircea badea, până înţeleg că ceva nu merge bine...), odată intrat în cort, am fost verificat, admis prin filtru (primul), identificat, informat că aprobat dar, hello, is there anybody out there?, "vă rog să aşteptaţi 20 de minute, să vă printăm acreditarea".
Cool, pe bune că asta e LIVE Blogging. A venit nenea de ghişeu să îmi ofere legitimaţia. So, I'm in.
NATO, I'm comming.

Update Sprâncenatul
Urmariti un fragment audio din declaratia comuna Bush-Basescu de la Neptun, asa cum a fost transmisa in direct pe site-ul oficial al sumitului lui Fish.

6 comentarii:

  1. asteptam sa vii cu vesti calde de pe front

    RăspundețiȘtergere
  2. ahaaa... inteleg acum de ce te duci in siria....

    RăspundețiȘtergere
  3. bre, zgomotul e de la sateliţii rusiei sau chinei?
    sau era o racheta sol-aer iraniană?

    RăspundețiȘtergere
  4. nu, e de la organizatorii summitului, care, in loc sa bage mufa microfonului in statie, si-au bagat-o in nas. sau in cur. sau tot aia e

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooo cunosc zunetul acesta. se intampla cand in loc sa bagi in line in bagi in mic si viceversa

    RăspundețiȘtergere
  6. aha
    cand bagi verde in loc de roz si invers
    mdsf
    adica: ma duc sa fumez

    RăspundețiȘtergere