Prin intermediul (...) am avut onoarea să păşim în casa multora. Succesul companiei noastre a depins încă de la anul lansării 2002, de gradul de mulţumire provocat fiecărui client, iar pentru realizare acestui obiectiv am fost fără excepţie nevoiţi să înţelegem dorinţa şi aşteptările lor în parte. Ideea (...) a luat naştere chiar la baza succesului nostru: clienţii noştri.
Deoarece pe piaţa imobiliară din Romania lipsea un produs la nivel occidental, gândit în detaliu şi menit să răspundă la dorinţele poate neexprimate ale proprietarilor, (…) a fost replica noastră. Am conceput un produs complet inovativ, care am dorit sa fie remarcat prin designul exterior supervizat îndeaproape de doi arhitecţi de la Zurich şi Milano, în completarea măistriei noastre dobândite asupra designului de interior.
Produsul nostru este în sine un răspuns la lipsa de calitate şi grijă care guverna în segmentul rezidenţial din Bucureşti. O altă inovaţie concretă introdusă o dată cu (...) este grădina de peste 80 mp oferită la apartamentele de tip penthouse. Deşi poziţionându-se la etajul 3, acestea se comportă ca orice altă grădină dispunând de iarbă bogată în care se pot planta flori şi plante, menită să aducă rezidenţilor cu capul în nori şi picoarele pe pământ!
Ansamblul rezidenţial (…) atrage oameni din segmentul high precum ţi din segmentul medium, cu condiţia ca aceştia să împartă principiul conform căruia casa proprie este un loc sfânt. Proiectul este destinat acelora care îşi doresc o locuinţă nouă de suflet şi se cunosc a fi oameni greu de mulţumit.
Celor interesaţi li se pun următoarele întrebari: "Cât de important este ca locuinţa dumneavoastra să arate ca din vis?" şi "Cât de simplu aţi dori să vă treziţi în acel vis?". În baza răspunsurilor primite se pregăteşte ofertă care variază între trei opţiuni. Proprietarii pot alege ca la data în care intră în posesia apartamentului acesta să fie accesorizat, mobilat sau mobilat premium.