12.3.08

Psihoterapia 9544

Doresc să îmi exprim pe această cale poblic părerea de rău şi să cerşesc acceptarea scuzelor pentru deranjul pe care l'am provocat în această dimineaţă serviciului 021-9544 şi colegilor domniilor lor de la Ilfov (021-2329835) cu cele două apeluri telefonice prin care încercam să le ofer informaţii despre nereguli comise în trafic, undeva la marginea oraşului. Am înţeles, între timp, că echipajele de poliţie nu se pot deplasa în trafic decât pentru a se lăsa filmate.
Domnilor, vă mulţumesc pentru serviciile de psihoterapie pe care le oferiţi şoferilor disperaţi prin intermediul numărului 021-9544, un apel la tarif normal este mult mai ieftin decât o şedinţă la psihiatru.

Imaginile următoare surprind un bucureştean cu BMW revoltat de îndrăzneala unui alt bucureştean, cu Santa Fe de data aceasta, de a'i sugera să conştientizeze că nu i'a cumpărat maică'sa strada Eforie. Acţiunea se petrece FIX în dreptul porţii garajului Poliţiei Capitalei, pe la 11:30, astăzi. În poartă se aflau doi indivizi care purtau, ilegal, presupun, uniforma şi asistau cu priviri de zarzavagii obosiţi după o zi de târguială la peripeţiile din trafic. Când, în treacăt, l'am întrebat pe unul dintre ei, prin fereastra deschisă, dacă nu îi stă în atribuţiuni să comită o descongestionare a traficului, m'a privit lung şi am zărit în ochii lui de miliţian etern un hău în care se prelingea cuvântul "atribuţiuni". Ceafa era mult prea departe pentru a răzbate prin respectiva beznă. Mi'am retras ruşinat privirea şi am plecat convins că respectiva cavitate craniană era cadrul ideal pentru verificarea unei legende urbane: e adevărat sau fals că măcăneala raşelor nu are ecou?

Domnule Cristian David, cât mai staţi? Mamei dumneavoastră nu îi e ruşine de incapacitatea de care daţi dovadă?






Update:
AUTODENUNŢ.
Domnule comandant,
vă anunţ pe această cale că am sunat la telefonul 021-9544 de pe telefonul meu mobil şi o făceam în timp ce mă aflam la volan. În cazul în care intenţionaţi să mă pedepsiţi în vreun fel, mă găsiţi aici. Adresa de contact este bloguresti arond gmail punct com.
Daţi'mi voie să vă umplu cu o porţie întreagă de consideraţie.

4 comentarii:

  1. si nu ti-a dat amenda nenea politianul? de ce te iei de organ? stia organul unde te duci?

    RăspundețiȘtergere
  2. mie, acu', mi'i rusine de ine. n'am avut curajul sa ridic aparatul sa il pozez pe organ in pauza lui lunga si deasa!
    ah, ia sa bag un update!

    RăspundețiȘtergere
  3. bah, Cristian, da' tu chiar presupui ca organu' stie sa dea drumu' la computator si daca stie crezi ca organu' citejte bloguri?

    RăspundețiȘtergere
  4. poate citeste SPP si da mai departe. Sorina Matei, ne ajuti?

    RăspundețiȘtergere