11.6.07

Vesti din Vanghelistan - Orasul de sub oras

N-am mai mers demult cu metroul pe magistrala 1 asa ca ieri am trait diverse stari: de uimire, incantare, dezgust si in cele din urma ridicat din umeri. Pentru cei care nu au avut ocazia sa circule cu metroul in ultimul timp, acest post va fi un fair-warning: vechile garnituri de metrou, cele originale de prin anii '80 arata acum jalnic, sunt acoperite de graffiti (unele chiar dragute, altele de-a dreptul hidoase), atat de vopsite incat la prima vedere te gandesti bine daca ai curajul sa pasesti in vagoanele alea au ba. La statia Eroilor sunt multe tablouri cu clowni (haioase). Aurolacii care o cantau pe-aia cu "mamelor din lumea-ntreaga", de cand Margineanu si-a insusit hit-ul, au fost inlocuiti de jongleri in echipament complet (cam roz dupa parerea mea), care arunca in aer popice stralucitoare, spre incantarea pustilor. Adultii isi feresc privirile, ca de ceva obscen. Nu prea ies bani din jongleriile in metrou asa ca asta ma face sa cred ca si jonglerii sunt de fapt parte dintr-un program cultural.
Telegrama pentru primar:
Dom' primare, aia din sectorul trei au copaci multi si niste locuri de joaca (la umbra) grozave, cu orar de functionare si paznic.
News Update:
La Razoare (dar numai in week-end) o echipa formata dintr-o pustoaica de vreo opt ani si un baietel de vreo 13 spala parbrize. Fata mai cere din cand in cand cinci mii, de-o ciocolata. "Atat imi mai trebuie, cinci mii sa-mi iau si eu o ciocolata." Din surse sigure (co-echipierul fetei) am aflat ca nu e cazul sa ii dati cinci mii:
"Nu-i dati doamna, ca se drogheaza!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu