11.6.07

Analizând, Onţanu duios amenda

Vreau un credit pentru loc de veci. Mă tem că doar asta îmi pot permite (vezi postul de mai jos). Adica nu eu, ci copiii mei, care vor plăti, după moartea-mi, dobânda la bancă. Nu, dom'le, piaţa imobiliară nu-i sănătoasă la cap şi nici n-o să-şi revină prea repede, după cum nu uită să ne explice zilnic, prin ziare, la radio sau la televiziuni, "analiştii imobiliari", o specie interesantă de lupi în blană de oi. Analiştii noştri imobiliari sunt, de fapt, agenţii imobiliari, adică tipii ăia care trăiesc din comisionul caselor pe care le vând şi care, logic!, sunt interesaţi să provoace creşterea preţurilor. Analizaţi, băieţi, analizaţi cu spor! Păi, cum să nu merite o garsonieră cu bulină 70.000 de euro?!

Primarul Onţanu s-a răsculat împotriva firmei care se ocupă cu reparaţiile pe Colentina. Cică au întârziat cu lucrările o lună (!!!), că n-au pasaje etc. Le-a dat o amendă de 100.000 de lei. Deci pentru Onţanu de la o lună în sus se cheamă că e întârziere.

În sfârşit, iată şi cel mai interesant eveniment al zilei. Azi-dimineaţă am avut onoarea să împart tramvaiul cu Radu Paraschivescu. Acelaşi care scrie de zor în EVZ despre manelişti (audio şi video), taximetrişti, trenuri, scări rulante, mă rog, chestii d'astea picante şi de zi cu zi. Aşa că mă aştept ca următoarea marfă pe care o va preda EVZ-ului să fie despre cum pute metroul uşor al lui Băsescu şi cum ar fi putut să-şi cumpere leucoplast cu rivanol in dreptul staţiei Crângaşi, dacă ar fi fost în stare să tragă aer în piept şi să strige după băiatul care vindea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu