18.6.07

Strada Apusului (episodul unu)

Mi-au decopertat strada! N-am poze, dar credeţi-mă pe cuvânt, au răzuit-o până la stratul de piatră cubică. Când am ajuns la intersecţia cu "Iuliu Maniu", am rămas blocat la propriu, pentru că au pus bariere (care acum au căzut la insistenţele gavroşilor riverani cu maşină).

Am plecat vineri dimineaţa de acasă şi m-am întors ieri seară, aşa că s-au mişcat repede. Blocaj o să fie şi mâine, pentru că pe strada Apusului trec zilnic mii, poate zeci de mii de maşini. Fără nici un avertisment, fără nimic. Adică, să se asfalteze, domnilor, dar s-o ştim şi noi, ca să ne pregătim trupeşte şi sufleteşte!

Aşa că ăsta e doar primul episod. Să vedem în cât timp or să termine şi ce-o să rămână în urmă. Acum câteva luni au pus, pe o porţiune considerabilă, borduri noi, pe care acum, bineînţeles, le-au scos.

E şi un panou, de pe care lipsesc, însă, data începerii lucrărilor şi data finalizării. O presimţire sumbră mă încearcă...

În faţa blocului meu, dorm nişte utilaje gigantice. Deja s-a format o movilă de gunoaie, pentru că maşina gunoierilor nu mai poate intra.

Va urma.

Update ora 8:51

Tocmai mă pregăteam să scriu, cu satisfacţie, "Update ora 8:30 - nici o mişcare. Nu lucrează nimeni", când basculantele au început să se mişte. A fost puţină agitaţie când au mutat utilajele, apoi s-a făcut iarăşi linişte. Nu văd nici un muncitor, se aude doar în depărtare un bâzâit ce-ar putea fi de la un pikkamer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu