5.3.09

Your search did not match any documents. Sau, poate...

Hai că n'o mai făcuserăm de ceva vreme:


probleme tv face o dunga orizontala supervision - ce culoare?
caut marfa pt transport cu tirul - unde?
cum adresam mesaje lui traian basescu - scrie'mi mesaj privat, nu pot să te ajut aici şi acum, nu de alta, dar citeşte şi mama!
sieg heil - poţi încerca şi aşa, nu cred că se supără...
harta inmatriculari pipera - două la şcoala de fete, două la primărie, parcă şi pe Iancului una, vreo patru pe Niţu Vasile... vrei şi un grafic?
cum se zice neata in italiana - nu se mai zice, se pleacă înainte de a se trezi violata!
cei mai eftini adidasi de sala - teneşi, panaram-o. nici până acu n'ai învăţat că ăia ie teneşi?
radu soviani- se aude?
sieg heil - exagerezi deja... marş d'aici!
bucuresti sex - aşa mai vii d'acasă!
electronica pipera bucuresti cui apartine - Jiji, tu eşti?
femei care salute - altă rimă n'ai găsit, nu?
dame de companie - tot tu eşti, mă?
camd va vi luna plina - ceeeeeeeeeeeeee? deşi, dacă sunt mai atent, încep să înţeleg unde baţi, mei, Nati, mei!
sediu politie inmatriculari pipera autobuz - nu ştiu, dar poţi încerca la tramvai, e unul care trece pe Barbu Văcărescu
mafia sadoveanu din chitila - Baltagul? Tudor Şoimaru? Chitila?
c.e.c. pipera numar - fără număr, fără număr
serviciul ecarisaj de ecarisaj bucuresti - care te ecarsiează, ecarisa'te'ar cu ecarisarea lui ecarisată, Bucureşti.
marca de bere sarbeasca - Ozujsko? Karlovacko? Ah, nu daţi, ce mi'i Serbia, ce mi'i Croaţia... ;) Pa da vidim: Jelen? Lav? БИП? MB Swartz? Zoffmann? Flasa ili toceno? Da', acuma, nu dau cu paru': n'ai prefera nesto zestoko, cum ar fi o şliboviţă? Haj'mo, ziveli, jebem ti materu!
programe de realizare a goblenurilor - manual, altfel e ca berea fără alcool, cafeaua fără cofeină şi ţigările light, ca să nu mai aduc aminte de miticul personaj Onan
liniste scandaluri zona parc sebastian rahova bucuresti - stai cuminte, tati, atât îţi sugerez!
drumul damascului - ieşi din Constanţa, mergi tot înainte până dincolo de Nisipurile de Aur şi, la un moment dat, faci stânga spre Istanbul; p'ormă o ţii drept, treci de Antalia, treci conducta care vine din Turkmenistan, ajungi dincolo de Ceyhan şi faci dreapta, mai mergi umpic şi ajungi la graniţă; acolo o să'ţi scoată Allah pe unul mai deştept să'ţi arate drumul, sigur borbejte rumânjte, a fost student la medicină, la Craiova; auzi, când te întorci, adu'mi şi mie un magnet de frigider cu Nasrallah - mulţam!
rabla autoutilitare - am întrebat şi eu - nu ţine!
dame de companie in bucuresti - iar tu, mă?
low cost bucuresti new york - swim, baby, swim... şi, la prânz, avem rechin - sau rechinul te are pe tine, nu contează, mărunţişuri, nu ne legăm de detalii!
sectia 11 politie program cu publicu - ce mi'i scandalu din Ferentari, ce mi'i secţia de poliţie; amice, fereşte'te!
tetko - mătuşico, tu căutai berea sârbească?
zeciuiala - Emileeeeeeeeeeeeeeeeeee!
aveti poze din reggio di calabria? - câte doriţi?
harta bucuresti strazi gura de metrou - sigur n'ai pierdut ceva?
wwwsexin.ro - gata, mă! punct!
mitici nu au lasat ca sa aterizeze - deci d'aia a murit Icar! deci... aha!
ca sa pot desena - d'aia, vezi?
bucuresti, bucuresti carti despre - n'avem, n'avem. scris inca n'am, n'am!
cu ce se duce supergluu de pe mana - cu brişca ai încercat?
nadina nedelea oprescu - mai sunt împreună? a, nu... nu vă gândiţi la ce nu mă gândeam eu!
stie cineva o cizmarie la dristor - m'a rugat băiatul să vă pun întrebarea asta
iordanescu iubita arabella - rumburak ce zice? Doamne iartă'mă, nea Puiule, te ştiam şi familist, şi cu frica de Dumnezeu! Pă bune, acuma, vrei s'ajungi barbugiu, ca Piţi?
blondu spp - a, da... blondu' ăla... de la SPP... cu păr blond... în cap, vreau să zic, da, blond în cap... da, da, ăla... nu'l ştiu!
cartela orange nu mai intra in retea - măi, uite, aşa ceva mi'a zis şi bunicu', acu' ceva ani, când l'am întrebat dacă n'ar vrea să'mi facă o mătuşă, că mi se parea că mama nu e bucuroasă că n'are fraţi!
adresa centru butelii damaroaia - aici n'o găseşti; eu zic s'o cauţi cu lumânarea...
v-am prins vrajitoarelor felix - şi ce dacă au trecut 19 ani? ce vrei să spui cu asta? ce, ce dacă tu eşti mai tânăr?
adresa firmei univers brus - viraţi brusc în sus şi după al doilea strat de nori aţi ajuns! (huh, ar trebui să percep taxe, prea mă întreabă mulţi de trasee şi adrese)
curentul electric - scump, frate, scump...
gara otopeni - n'are, mă, trenul opreşte la Baloteşti, ca avionu'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu