13.11.08

Cum o să'l bată oricum Călin pe Toma. Oricum degeaba.

Haoleo, Praleo, e groasă, fratele meu!
Căline, tată, mă supărai, auzîş? Mă supărai pe ăla care zisă că negocierea (hai, zi, să mori tu, văzuşi ce cuvânt ştiu?)... stai să'l mai bag odată înainte să dau click din greşală: negocierea! Aşa. Zisă ăla că asta de'ţ zîsăi de ea, negocierea ta pe leafa lu' diriginta lu' hăla micu' seamănă cu ăia zece lei ai lu' Nea Nicu Împuşcătoiu.
Da, m'am supărai, cum îţi zisăi. Haoleo, dacă îl prindeam, ce'i făceam, să mor io!
Şi tu? Tu ce'mi făcuşi, bre, Praleo? Să bagi în spărieţi atâta lume, Căline? Păi matale nu eşti om, auzi? Nu eşti om!

Păi cum vine asta ce citi eu la heternet? Cum, ce citi? Păi asta citi:
Executivul a prezentat, ieri seara, primul plan anticriza, care prevede, printre altele, alocarea a minimum 10 miliarde de euro in urmatorii patru ani pentru investitii in economie, reducerea CAS cu zece puncte procentuale, alocarea a 220 de milioane de euro pentru constructia de locuinte sociale, scutirea impozitului pe profitul reinvestit si ajutoare de stat pentru investitii.

P'asta o furai. Uite, de aici o furai. Că şi ei o furară - de aici - şi ce, io's mai prost?
Da' uite: nu hînţălăsăi io prea tare cum e treaba din jmecheria ai cu haxa aia Guvern - BNR - Asociaţia Băncilor, nu hînţălăsăi, c'aşa's io, mai de la noi, d'acolo, dă la ţară şi n'am motoretă. Da' acu' mai te ţiu două secunde să te întreb una:
domnu' primu' ministru, ce dracu' ai făcut patru ani, fir'ar a naibii de economie naţională să fie?

3 comentarii:

  1. Hai tata ca acu' esti rau. Sint ei idioti, da' ce se intimpla acum nu prea fi putut prevazut acum 4 ani. Nici macar acum 2, indiferent de cit rahat maninca toti vitejii de analisti aparuti dupa razboi.

    RăspundețiȘtergere
  2. măsuri d'astea erau nişte stimulente de bun simţ pentru o altă traiectorie economică şi altfel stăteai în faţa crizei...
    poate tot nu era de ajuns să măreşti leafa profesorilor cu 50% - acum - dar, în timp, ea ar fi fost deja trecut demult de acest prag.
    mă rog, pe mine mă enervează că "au compromis" cu numele lor "nobilele idealuri ale liberalismului" :D

    RăspundețiȘtergere