11.8.08

Smash de portocale

* Pe Zoran Djindjic l'au lichidat; şi dacă am spus asta, am o întrebare: dacă pe Radovan Karadzic l'au protejat, înainte de 2000, Clinton şi Chirac iar după 2003 serviciile secrete conduse de Vojislav Kostunica, de ce n'a fost arestat între 2000 şi 2003?
* Viktor Iuşcenko guvernează când cu dreapta, când cu stânga;
* Saakashvili... well, se plânge că Rusia (care, cică, face, frate, ceva pe un armistiţiu girat de - excuse me, who? - europeni) vrea să'l destituie; Moscova, huh, se ţine de glume strategice.

Cine mai era portocaliu prin zonă şi (ştiu, mă repet!) a stat vineri lângă Putin, în tribună la Beijing?

Far later edit: nu'i musai să fiţi de acord cu mine da' azi, după săptămâni bune, m'am uitat la un post de ştiri - ca să'l ascult pe Hurezeanu vorbind despre Georgia; mi'o plăcut. Şi mi'am adus aminte cum era, când l'am cunoscut, la Koln, acum o veşnicie.

6 comentarii:

  1. Sa nu zici ca Iuschenko!

    RăspundețiȘtergere
  2. bre, Cristian, ai vazut ca (am scris deja in ziar) nenea Base nu a mai spus ca Rusia vrea sa transforme Marea Neagra in lac rusesc? Era un bun prilej deranjul din Georgia ca sa o spuna din nou p'asta cu lac rusesc, parerea mea... Popej, skajite, pajalusta...

    RăspundețiȘtergere
  3. si vedeti ca Base a luat iar tricoul galben in vizita la "sulinezi"... deci, sa recapitulam culorile portocaliilor - iuscenko este rosu, basescu s-a facut galben liberal si saakasvili e cam maro si pute...

    RăspundețiȘtergere
  4. si ce a zis hurezeanu despre georgia, uimeste-ne. ca e o democratie infloritoare sau ce?

    RăspundețiȘtergere
  5. MĂ citez: "nu'i musai să fiţi de acord cu mine (...)"
    :D

    RăspundețiȘtergere
  6. nu, zau... ce-a zis? nu m-am uitat...

    RăspundețiȘtergere