19.8.08

De ce nu e Bucurestiul Monaco

CC: My fellow citizens, friends, Romans...
BCC: dl. Razvan Murgeanu, Viceprimar al Bucurestiului.
dna. Lorena Stroe de la Bucharest Ring

Eram chiar langa magazinul Unirea cand, la radioul care preia buletinele de la Realitatea TV am auzit explicatiile date de dl Murgeanu si de doamna din partea organizatorilor, a propos de haosul din care tocmai incercam sa scap nesifonata.

Am aflat urmatoarele si vi le impartasesc cu bucurie
Pentru ca de azi pana pe 26 vom trai intr-un cerc si mai aproape de flacarile Iadului, dl Murgeanu s-a jurat ca toti cei 7 milioane de euro pe care o sa-i castige Bucurestiul dupa circuit vor fi bagati in infrastructura. Ca si Monaco a pornit tot de la un circuit mic si uite ce mare s-a facut. Ar trebui sa fim mandri ca avem si noi circuitul nostru. E aglomeratie, asa e, dar patriotismul ar trebui sa ne faca sa sarim in sus de Bucurie! cu B.
Sigur, n-a fost niciodata la Monaco, nu stie cum arata circuitul, nu stie daca e-n centrul orasului si cam cum e traficul la Monaco, nici cate masini sunt zilnic pe strazile din Monaco. Fiind Monaco e ca-n filme. De ce sa nu aspiram si noi sa fim numiti Marele Monaco.

Doamna Lorena de la organizatori a zis ca traficul in Bucuresti e oricum infernal in fiecare zi, ce ne scandalizam atata ca au inchis cateva strazi? Sunt doar cateva strazi si daca azi e ambuteiaj, e ca soferii au uitat desi EA LE-A ZIS din timp ca se inchid strazile alea si daca azi au stat mult in trafic si nu le-a placut, sigur se vor invata minte si de maine n-or s-o mai ia pe acolo decat daca sunt masochisti. Soferii sunt de vina. Beneficiile sunt maxime. Disconfortul, eh, ce, nu eram obisnuiti sa ni se gainateze in cap toata lumea?

Eu as vrea sa stiu - poate unul din colegii mei jurnalistii afla:

1. cine a hotarat ca e bine sa avem un circuit de formula 3 pe strazile orasului?
2. cine beneficiaza de banii castigati in urma acestui circuit (mai exact in ce cartiere din Bucuresti se investeste?
3. cati pasionati de raliuri vor plati bilet la Bucharest City Challenge?
4. ce trebuie sa ni se mai intample ca sa le intoarcem spatele? sa nu mai punem botul la mizeriile pe care le invelesc in staniol si ni le servesc pe post de bomboana cubaneza comandata la casa de comenzi?
5. de ce nimeni dintre cei alesi prin vot nu pricepe ca sunt acolo nu ca sa se imbogateasca ei si ai lor ci ca sa reprezinte interesele comunitatii?

Explicatie, pt. dl viceprimar.
Bucurestiul este un oras isteric, cu strazi mai proaste decat va puteti imagina, cu un aer irespirabil, cu spatii verzi sub limita necesara, cu mijloace de transport in care functioneaza aerul conditionat mai mult in cabina soferului, cu oameni care inca se inghesuie ca sardelele in autobuzele in care temperatura ajunge la 50 de grade, cu stopuri nesincronizate, cu prea putine gradinite, prea putine apartamente, prea putine servicii de calitate si mai ales cu PREA MULTI OAMENI LA UN LOC.
Acestea sunt punctele de care ar trebui sa se ocupe alesii.
Nu Bucharest Ring. Nu imaginea Bucurestiului.
Imaginea, oricat ati incerca s-o dati cu fond de ten, e tot acneica.

Si-n final, pentru Bucharest Ring, va urez sa ploua torential si sa pice releele carelor de televiziune in zilele cu raliul.

Si o petitie pe care am de gand sa o semnez desi nu stiu exact daca va rezolva ceva dar mi-as dori sa rezolve,

7 comentarii:

  1. Numai spamerii de la Urban au chestii interesante despre Ring? ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acolo am gasit la prima cautare. Nu stiu cat de spammeri sunt. Daca te deranjeaza, scot linkul.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu credeam ca-i poate pune cineva link lui Urban de bunavoie

    RăspundețiȘtergere
  4. back on topic: Ada are perfecta dreptate

    RăspundețiȘtergere
  5. PS: asta cu ploaia nu e din episodul de anul trecut?

    RăspundețiȘtergere
  6. Toată lumea vorbește - în București, traficul este infernal. În București, aerul este irespirabil, iar poluarea fonică atinge cote de conflict armat. În București nu este destul spațiu verde pe cap de locuitor. În București nu sînt (nici pe departe) destule parcări. Și cu toate acestea, ce măsuri au de gînd vajnicele noastre autorități să întreprindă? Păi, nimic mai simplu: organizează un circuit stradal în inima orașului. Cică în acest fel are de cîștigat imaginea României în lume. Alo? Terra către români: cu un președinte ca al vostru, cu politicieni de teapa celor români, cu Mailat și toate celelalte specimene care omoară și cine știe ce alte nelegiuiri mai fac prin țările Uniunii Europene, nici dacă s-ar lăsa Tăriceanu prins în asfaltul turnat pentru circuitul de viteză, întocmai Anei lui Manole, nu s-ar drege nici măcar un pic imaginea României în lume. Dar Tăriceanu ce făcea? Iaca - avea orgsm multiplu pentru că l-au plimbat și pe el străinii ăia procopsiți cu mașina de curse. Altfel spus, se dădea în bărci.
    Cu speranța că Sorin Oprescu (mă cunoaște ‘mnealui, de la urna de vot) va lua măsura interzicerii acestei manifestări aberante pentru centrul unei capitale, din considerentele expuse în blogul meu, dar și în petiția de pe net, doresc să îi aduc aminte că una dintre cele mai uzitate promisiuni pe care a folosit-o în campanie a fost că va milita pentru un București verde, un București pentru nepoți, bunici, mămici, etc. Nu o capitală a mașinilor de curse. Așa că Primarului General nu îi rămîne, dacă vrea să fie perceput ca un om de cuvînt, decît să ia măsuri pentru mutarea sau anularea circuitului. Sau, măcar să semneze și dumnealui petiția on-line.

    RăspundețiȘtergere
  7. Toată lumea vorbește - în București, traficul este infernal. În București, aerul este irespirabil, iar poluarea fonică atinge cote de conflict armat. În București nu este destul spațiu verde pe cap de locuitor. În București nu sînt (nici pe departe) destule parcări. Și cu toate acestea, ce măsuri au de gînd vajnicele noastre autorități să întreprindă? Păi, nimic mai simplu: organizează un circuit stradal în inima orașului. Cică în acest fel are de cîștigat imaginea României în lume. Alo? Terra către români: cu un președinte ca al vostru, cu politicieni de teapa celor români, cu Mailat și toate celelalte specimene care omoară și cine știe ce alte nelegiuiri mai fac prin țările Uniunii Europene, nici dacă s-ar lăsa Tăriceanu prins în asfaltul turnat pentru circuitul de viteză, întocmai Anei lui Manole, nu s-ar drege nici măcar un pic imaginea României în lume. Dar Tăriceanu ce făcea? Iaca - avea orgsm multiplu pentru că l-au plimbat și pe el străinii ăia procopsiți cu mașina de curse. Altfel spus, se dădea în bărci.
    Cu speranța că Sorin Oprescu (mă cunoaște ‘mnealui, de la urna de vot) va lua măsura interzicerii acestei manifestări aberante pentru centrul unei capitale, din considerentele expuse în blogul meu, dar și în petiția de pe net, doresc să îi aduc aminte că una dintre cele mai uzitate promisiuni pe care a folosit-o în campanie a fost că va milita pentru un București verde, un București pentru nepoți, bunici, mămici, etc. Nu o capitală a mașinilor de curse. Așa că Primarului General nu îi rămîne, dacă vrea să fie perceput ca un om de cuvînt, decît să ia măsuri pentru mutarea sau anularea circuitului. Sau, măcar să semneze și dumnealui petiția on-line.

    RăspundețiȘtergere