19.8.08

Lătrat de ciobănesc neerlandez


Pentru cine a trăit deceniul trecut cu antenele orientate spre ce se mai întâmplă prin vecini, papagalita lui Japp de Hoop Scheffer ar putea fi un refren deja auzit.
Acuma, am citit şi eu ce zice omul, mi'am reaşezat fundul în scaun şi m'am întrebat: că ce?

Şi tot pe site-ul Hotnews am citit şi chestia asta. Nu m'am lămurit dacă e grav sau nu, şi dacă e grav, ce, anume, e grav: boala sau individul care a aplicat diagnosticul.
Mda... e atât de vară!
Şi, pentru a încheia rotund: ruşii's de vină. Păi, să se limiteze la Georgia? Să nu vină şi ei puţin mai aproape? Să ne lase pradă atâta ama de vreme ştirilor de umplutură?

PS: Gianna Nannini (22 septembrie) şi Thievery Corporation (15 octombrie) la Bucureşti.

Un comentariu:

  1. si nu uita de JM Jarre pe 10 noiembrie, parca, la Bucuresti. Si Queen, Belgrad, da? :D

    RăspundețiȘtergere