22.3.08

Parcări, fără şi cu Cocoş

* Ştii care’i faza? Dacă tot n’ai decât doi neuroni, nu le da, frăţioare, locuinţă confort sporit. Nu le cumpăra mansardă spaţioasă că nu se mai găsesc ăia doi, săracii, şi s’a dus vorba aia de suflet sinapsa.

Uliţă de Bucureşti. La Pârneaora i'ar zice socac, la cât de prăpădită e. Strâmtă. Foarte strâmtă. Daâ are două benzi, câte una pe sens, cică.? Are!

Mă rog... Maşini parcate pe una dintre benzi (socau' ăsta aproape n’are trotuar şi n’au un’să se suie). Semnele de circulaţie de pe stâlpi spun că-i interzis; da’ ălea’s pentru proşti, bă!

Socac, deci, şi mai îngust.

Se circulă pe ambele sensuri după regula „eu te las pe tine, pe mine mă lasă următorul...”. Până se trezeşte ăla, unu’, mai Mitică, să se bage el în faţă. „E partea mea, bă!” Hai, nu, zău, ţi’a dat’o rest la ţigări, în loc de ciungă?

* Radio România Actualităţi. Jurnalist tonomat făcut arşice de moderatorul unei emisiuni la care e invitată găina lu’ Cocoş. Tonomat Ciuruit nu poate fi găsit la telefon. Două’ş4 de ore mai târziu. N’am auzit replică din partea jurnalistului tonomat. Acuma, nu ştiu ce să cred: a avut dreptate Radio România Actualităţi sau, pur şi simplu, nu’l mai ascultă nimeni?

* Bonus de weekend: galeria Căminul Artei e la etaj?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu