20.3.08

Mister la Metrorex...

Doamnelor si doamnelor (citat din folclorul aurolacesc),

Am si eu o nelamurire si va rog daca puteti si daca aveti posibilitate sa ma ajutati si pa mine sa ma lamuresc.
Deci.
Exista cateva trenuri ex galbene, fara cai, momentan acoperite pe toate partile de tone de vopseluri d-astea gen spray grafitti. Ce nu pricep eu este: d
1. De unde au bani aurolacii de spray pt grafitti
2. Cand au ocazia pictorii de grafitti sa acopere metrourile alea din cap pana in picioare cu vopsea
3. De ce nu sunt pazite metrourile cand fac nani la depou?
4. De ce nu le spala nimerica?

E vreun proiect de arta subterana si nu stiu eu?
Va multumesc.

15 comentarii:

  1. cika aia de au pictat vagonurile - cum ar zice copilul timid al presedintelui - au fost identificati si amendati. nu e trend urban, e vandalism.

    RăspundețiȘtergere
  2. @radu: maika, astia mai de varsta mea asa au un sentiment de claustrofobie cand nu vad luminile din tunel. Pe cuvant. Deci, a nu mi se mai lua luminile, da?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie chiar imi plac asa vopsite. Nu stiu, e altceva :)

    Si nu cred ca pictorii (de metrou) sunt neaparat si aurolaci.Parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ada, mama, iata dovada: Stire Rompres, 19 martie: "26 persoane care au pătruns în spaţiile tehnice ale Metrorex şi au pictat grafitti pe vagoanele de metrou au intrat în vizorul Poliţiei Metrou, fiind amendaţi, fotografiaţi şi introduşi în banca de date.
    Potrivit Biroului de Presă al Poliţiei Capitalei, ultima faptă de acest gen a fost constatată în luna ianuarie 2008, când au fost depistaţi patru cetăţeni germani care au pătruns în remiza de la staţia de metrou Gara de Nord, cu intenţia de a picta grafitti pe trenurile garate."

    Nici mie nu-mi plac gemurile vopsite.

    Helau, helau, Nane... Where've you been??

    RăspundețiȘtergere
  6. germani????!!!
    nici macar metrourile nu putem sa ni le vandalizam singuri

    RăspundețiȘtergere
  7. da, sprancenatule, iti dai seama... francejii le construiejte, romanii le platejte, nemtii le vopsejte, cum ar spune copilul timid de 28 de ani

    RăspundețiȘtergere
  8. Cauta pe youtobe ERPS, there`s the mistery!

    RăspundețiȘtergere
  9. Corina foarte multumesc! Acum m-am luminat. Daca il cunosti pe ERPS zi-i ca am zis eu cam tot ce le zic baetzii aia pe youtube celor ce spun ca si mine, ca ar vrea sa vada totusi lumina.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nane: scuze eu chiar am crezut ca niste aurolaci au facut chestia, acum vad ca niste artisti sunt autorii.

    RăspundețiȘtergere
  11. mda, scuze ca mi-am dat cu parerea. vad ca-s cam luata la misto.
    da, poate cei care vandalizeaza/picteaza/deseneaza/grafitteaza metrourile cam intrec masura ca acopera si geamurile, insa chestia asta in Bushland e la ordinea zilei si nu cred ca a creat atata valva.
    Salut Emil.

    Ma scuzati

    RăspundețiȘtergere
  12. 1. aurolaci??!
    2. predominant noaptea
    3. -
    4. uneori se mai chinuie cineva sa le spele, iar rezultatul e absolut penibil si dizgratios;
    probabil metrorex si majoritatea cetatenilor prefera metrourile patate si scorojite decat acoperite de un tip de arta neaprobat oficial.

    RăspundețiȘtergere