Dupa experimentul catastrofal cu vrajitoarele Felix prinse in primele pauze publicitare post-decembriste a urmat cel dintai import francizat de reclama.
I want, I can! Adidas Torsion. Daca vrei, poti!
Vocea aceea baritonala, ca un tunet, calcand mai apasat decat pasul lui Steffi Graf in reclama a ramas multora in urechi. Unii au mai auzit-o si pe la radio. Prezenta stiri, cu o intonatie megaconvingatoare. Atat de convingatoare era vocea incat traduceri intamplatoare intr-o romana parasita de vreo 20 de ani nici nu mai aveau relevanta. Stirea era credibila pentru ca era rostita de acea voce.
Valeriu Lazar a ramas - este vocea de pe jingle-urile departamentului romanesc al postului de radio Deutsche Welle.
In schimb, Walter Lepkowitz (pe numele sau din afara studioului) a plecat. S-a dus sa prezinte ultimele stiri, la fix si la si jumatate, intr-o lume mai buna.
Herr Lepkowitz, ma treceti si pe mine cu un material despre eternitate pe pozitia a treia din a doua ora de emisiune?
I want, I can! Adidas Torsion. Daca vrei, poti!
Vocea aceea baritonala, ca un tunet, calcand mai apasat decat pasul lui Steffi Graf in reclama a ramas multora in urechi. Unii au mai auzit-o si pe la radio. Prezenta stiri, cu o intonatie megaconvingatoare. Atat de convingatoare era vocea incat traduceri intamplatoare intr-o romana parasita de vreo 20 de ani nici nu mai aveau relevanta. Stirea era credibila pentru ca era rostita de acea voce.
Valeriu Lazar a ramas - este vocea de pe jingle-urile departamentului romanesc al postului de radio Deutsche Welle.
In schimb, Walter Lepkowitz (pe numele sau din afara studioului) a plecat. S-a dus sa prezinte ultimele stiri, la fix si la si jumatate, intr-o lume mai buna.
Herr Lepkowitz, ma treceti si pe mine cu un material despre eternitate pe pozitia a treia din a doua ora de emisiune?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu