14.3.07

Nebunii de primavara

Seara, aproximativ ora 20:00, staţia de autobuz din faţa Universităţii.

O tanti, destul de bătrână, sau poate doar abrutizată de consumul excesiv de alcool mă întreabă:

- Nu vă supăraţi, aveţi o ţigară?

Deşi de obicei nu refuz pe nimeni, de data asta am făcut-o. Nu s-a supărat, a abordat o altă persoană, cu aceeaşi întrebare.

A primit ceea ce căuta, şi-a aprins ţigara şi după ce a tras câteva fumuri a început să peroreze către persoana care o învrednicise cu „obiectul muncii”:

- Aaaaa, sunteţi din Cipru, mi-am dat seama de la început. E minunat că aţi venit la noi, în România. Stiţi, eu mi-am pierdut familia după Revoluţie, dar îmi plac foarte mult americanii. Mi-am dat seama după tenul dumneavostră că nu sunteţi de pe la noi.

În timpul ăsta a tras din ţigară cu un elan care m-a lăsat interzis. Apoi s-a urcat într-un 601 şi a plecat cântând „La vie en rose”.

Un comentariu:

  1. (din poveştile lui Gigi)
    Vine un moş şi-i cere un dohan (ţigare, aşadar). "N-am, taică!". Oftează moşul, bagă mâna-n buzunar şi zice: "N-apăi lasă, ăi dohăni d-ală miele"

    RăspundețiȘtergere