4.8.14

Să stârpim javrele comuniste!

Dragă Blogurești,


Îți scriu de data asta pentru a protesta public împotriva suspendării strângerii câinilor vagabonzi de pe străzile Capitalei. Așa cum le spune și numele, câinii sunt niște animale dăunătoare, purtătoare și răspânditoare de boli și paraziți, agresive și care strică imaginea acestui oraș locuit, printre alții, de intelectuali ca domnul Pleșu, domnul Liiceanu sau domnul Patapievici, din a căror viziune asupra lumii v-am împărtășit în epistolele trecute.


Când mă întâlnesc cu vreun câine, oricât de simpatic ar părea și oricât de blând ar fi, îmi amintesc cuvintele sfinte ale mamei: „Nu pune mâna pe câine, că te mușcă!”. Mi le spunea de mic, de când făceam primii pași în parc și de noi se apropia vreo potaie cu capul plecat și dând din coadă.  

Când am ajuns om mare, la casa mea și a venit și rândul meu să procreez, i-am învățat pe copiii mei aceleași norme sănătoase de comportament față de păduchioasele patrupede: dacă vezi un câine pe stradă, fii sigur că umblă turbat să muște pe cineva. Locul câinelui este în lanț sau în căutarea vânatului, dacă este ogar. Singurii câini buni sunt cei din desenele animate sau cei din pluș, Made in China. În felul acesta mă asigur că, atunci când vor crește, se vor feri ca dracul de tămâie de câini și vor vedea adevărata față a activiștilor pentru drepturile animalelor - niște profitori siniștri de pe urma fondurilor aruncate inconștient pe fereastră de Occidentul decadent.

Nu sunt hrană pentru câini / I am not dog food

Pentru mine, un om care iubește mai mult decât orice piața liberă și celelalte valori liberale, problema e și mai spinoasă. Am citit într-un editorial de domnul Florian Bichir că acești maidanezi sunt urmașii urmașilor câinilor abandonați de stăpânii ale căror case au fost demolate în comunism. Prin urmare, maidanezii sunt niște comuniști pe patru labe, nu mai încape nicio îndoială, dat fiind că eu cred absolut tot ce scrie domnul Ghimbir. Iar dacă sunt comuniști, sunt în mod automat dușmanii mei și ai tuturor celor care luptă pentru propășirea și occidentalizarea țării, pentru o lume mai bună, mai dreaptă și mai curată, competitivă și aflată într-o continuă evoluție, acolo unde banii să fie valoarea supremă. Iată de ce i-am trecut în lunga mea listă neagră și pe maidanezi, chiar înainte de pensionari, ca fiind cei mai mari dușmani ai progresului.


Ah, dacă am găsi o soluție pentru a-i asmuți pe pensionari și pe maidanezi unii asupra altora! Ar ieși măcel și ce de economii am mai face la buget! Dar, din păcate, așa cum constat aproape de fiecare dată când sunt în mașină, la semafor, și ridic privirea visător din „Despre îngeri”, pensionarii și maidanezii sunt în cârdășie și conspiră împotriva noastră, a oamenilor muncii. Mereu vezi câte un pensionar târându-și sacoșa mizerabilă și urmat de vreo potaie jigărită. Sau câte un pensionar dându-și jumătate din pensie (pe care o plătim tot noi, salariații din multinaționale și antreprenorii) pe câte-o pungă de Pedigree pe care mai apoi o varsă la colțul blocului, pentru bestiile cu urechi păroase. Iar când hingherii vin să-i ridice, armate de babe și de moși fac zid împotriva lor pentru a le proteja pe javre.


Așa nu se mai poate! Voi ce soluții aveți? Cum scăpăm orașul de maidanezi?


Doamne-ajută!


Cu stimă,


Cecil Daniel Cositoreanu,

CEO, CFO, COO și antreprenor.

2 comentarii:

  1. Niciun citat la final? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă las să căutați superbul articol al domnului Bichir în Libertatea. Puteți lua de acolo câte citate vreți. Doamne-ajută!

    RăspundețiȘtergere