4.3.09

Real Estate poetry

Intro cu trompete lungi, roz bombon, în nădragi sau izmene, vorba lui Mel Brooks:

Avem plăcerea să vă oferim, în prima lună a primăverii 2009, un proiect imobiliar unic. (…) Acest imobil este o certitudine, o realizare de un excepţional bun gust, în care materialele de ultima generaţie…

Exerciţiu: luaţi de răsturnaţi sacul cu epitete.

Compania care a contruit acest superb imobil este (...) În viitorul apropriat, dezvoltatorul va mai derula încă un frumos proiect imobiliar, despre care se va vorbi cu siguranţă şi care va surprinde plăcut piaţa imobiliară. Firma dezvoltatoare a participat cu succes la târgurile imobiliare din acest an.

Pauză de publicitate: la târgurile cu pricina au fost 20 de expozanţi. Vai de noi. Cu ele moi…

Înapoi cu sacul:

Prezentarea şi profesionalismul echipei de vânzări şi marketing au atras atenţia tuturor companiilor prezente.

Aşa, aşa - dar de abia de'acum începe:

Apartamentele sunt spectaculoase, moderne…

(şi aici se aşterne un paragraf întreg de produse care, da, au, în bună măsură, puterea de a te convinge că lucrurile sunt bine făcute dar, uh, aoleu, frate, mă doare: se mai pune astfel problema în anul 20 al libertăţilor democratice în stradă câştigate fără să ştim de ce? Nu e de la sine înţeles că un lucru făcut e – dacă n’am spus’o mă repet: implicit! – bine făcut?)

Fiecare metru pătrat este folosit la maxim, totul fiind cuprins într-un design interior deosebit de modern, spaţios şi practic. Apartamentele de la etajele superioare sunt adevarate perle arhitecturale, oferind o panoramă greu de descris în cuvinte aspra unei Capitale plină de nostalgii şi legende. Apartamentul show-room (…) oferă clienţilor posibilitatea (…) să se convingă că realitatea este mai frapantă decât fotografia. Singura posibilitate a clienţilor de a se convinge de acest lucru este să viziteze imobilul situat pe (…) Când intri într-un apartament nu poţi decât să rămâi plăcut surprins şi să-ţi doreşti şi mai mult să nu mai pleci din el. Totul îţi conferă acea stare de linişte şi siguranţă şi (de ce nu?) de mândrie când te gandeşti că poate fi al tău şi merită să faci această investiţie. Clienţii care au ales să locuiască în acest superb imobil s-au ales, practic, unii pe alţii, fiind oameni realizaţi din punct de vedere financiar, care au înţeles avantajele unei astfel de locaţii ultracentrale şi care se respectă, oameni pentru care calitatea şi confortul cotidian sunt factorii determinanţi în filosofia vieţii lor.

Damned, mi’e dor de coafeza aia care prezenta cronici de artă la tevere, acum vreo 10 ani. Şi de limbile lui Adrian Păunescu.

Avi Postelnik, ai legătura. Bleah…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu