6.2.09

Târgul imobiliar. Naţional.

Scund, îndesat, am ten măsliniu, vreo 30 şi ceva de ani, din care o parte i'am petrecut ducându'mi şi aducându'mi asociaţii la şi de la Rahova, nu'mi încap mâinile pe lângă corp de cât muşchi am pe mine la subsuori, cămaşă bleu (şi dacă o dau jos ai să vezi ce tatuaj sexy am), pantaloni negri, de stofă, curea de piele sufocându'mi talia, mă cam lasă părul dar cât mai am îl ung cu gel, îţi vând la 470.000 de euro apartamentul ursului din pădure. Pădurea nu mai e, am tăiat'o să ridic blocul; blocul nu e încă, l'am plănuit da' nu'mi ajung paraii, aşa că vino tu, frumos, la Casa Poporului, la Târgul Naţional Imobiliar şi mă găseşti acolo, întrebi sepepistul de la intrare de mine, de dezvoltatorul imobiliar, p'ormă aranjăm, te uiţi în ochii mei şi ai să vezi ce lucruri faine ştiu eu să fac din banii tăi.

Şi dacă ăla, sepepistul, nu ştie să'ţi spună unde să mergi, ia'te după mirosul de after shave, nu poţi să mă ratezi. Sunt scund, îndesat, am ten măsliniu, vreo 30 şi ceva de ani, din care o parte i'am petrecut ducându'mi şi aducându'mi asociaţii la şi de la Rahova, nu'mi încap mâinile...

PS: anvergura naţională din titulatura târgului ăsta imobiliar este dată de prezenta în mare număr a expozanţilor/ofertanţilor - vreo 20, dacă punem la socoteală şi standul firmei de pază.

2 comentarii:

  1. Anul trecut pe vremea asta ca sa nu mai vorbesc de acum 2 ani targurile imobiliare erau o mare kestie...ma duceam si eu sa-mi fac plinul de pixuri si mape. Acum mi-e rusine sa ma duc sa-i vad pe oamenii aia tristi care probabil nu mai au bani de pixuri nici pentru ei :)

    RăspundețiȘtergere