28.1.09

Scurte poveşti cu bănci.

Un român face o plată online cu un MasterCard de la Bancpost.
Primeşte e-mail prin care i se spune că plata nu a fost efectuată pentru că există o problemă de card.
Sună la bancă şi banca îi confirmă că nu mai are cum plăti cu respectivul card întrucât a fost blocat o dată cu emiterea unui card nou.
Bine, bine, dar:
a). pe cardul blocat scrie, înscris de Bancpost, că este valabil până în luna 02 a anului 09 şi
b). banca nu are nici o obligaţie faţă de client, atunci când îi blochează clientului accesul la propriile fonduri?

Un alt român vrea să scoată bani din bancomat cu un card HVB (asta fiind banca pentru locuinţe care, însă, nu dă credite decât după ce ai făcut economii o perioadă de cel puţin 18 luni, după care îţi poate oferi până la 60% din costul imobiliarului vizat).
Prima încercare - ATMul refuză şi explică: pin greşit.
Românul încearcă din nou. ATMul răspunde la fel.
Românul sună la bancă şi îi explică vocii băncii că pinul cu pricina nu poate fi greşit pentru că este folosit de vreme bună. Banca îi răspunde că e prost şi mincinos şi că va primi în curând un alt pin.

Dacă aş fi în situaţia oricăruia dintre ei mi'aş ţine banii în saci, în coteţul câinelui ciobănesc german.

2 comentarii:

  1. Criza mondiala a pornit de la banci. Nu e banc. A existat ABM AMRO. A fost preluata de RBS. Banca de stat britanica (a fost preluata din cauza crizei). Naravul bancii a ramas. Iti ia 5 lei cand depui bani. Ii dai bani si tot mai vrea. Furt pe fata! Sa ne mai miram?

    RăspundețiȘtergere
  2. e un sfat bun, asta cu ciobanescul; mai greu de realizat, dar...;)
    cardul, ca tot ce-i legat de bani, e lucrul dracului; a se citi "card" pe dos

    RăspundețiȘtergere