21.11.08

Pohta ce-am pohtit

Prietena mea si-a cumparat masina acum vreo luna. Un Renault Clio, argintiu, editie 2007. Locuieste la bloc si nu are garaj asa ca parcheaza unde e liber in fata scarii ei.
Alaltaieri a gasit un bilet pe parbriz. S-a gandit c-o fi parcat pe locul cuiva. Ei bine, nu.
Pe bilet scria asa:
"Dle,
Imi place foarte mult aceasta masina si vreau sa o cumpar cu orice pret. Va rog sunati-ma la telefonul 021421.... si daca nu raspund ieu cereti cu Mioara.
Am o rugaminte. Va rog nu spuneti nimic de Masina (nu pronuntati cuvantul masina). Vreau sa fac o surpriza si cadou familiei. Daca nu sunt acasa spuneti ca sunteti un prieten o cunostinta etc. si ori lasati Nr. Dv de telefon ori lasati Vorba sa-mi spuna ca ma sunati peste x ore si eu la ora respectiva Voi fi casa asteptand tel. Dv.
V/am spus ca o cumpar cu or ce pret si sa aveti actele in regula Vreau ca 1 zi sa facem actele si cat se poate de repede Cu respect Mioara S."

Am respectat intocmai scrierea doamnei Mioara.
Si-acum, doamna Mioara, sunt sigura ca veti afla de postarea asta de pe Bloguresti.
A zis prietena mea sa va zic ca masina NU e de vanzare. Nu insistati. Cu Nici un pret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu