5.11.08

2 la 1

Când eram eu mic, la Oraviţa, în provincialitatea mea, mă fascinau camioanele acelea mari, americăneşti. The trucks, cum ar zice nea Nelu.
Când m'am trezit azi dimineaţă, la fel de provincial frustrat cum sunt, şi am deschis televizorul pe TVR1, trăgând prin somn cu urechea la Monica Ghiurco şi Luca Niculescu prinşi în febra victoriei cu 2 la 1 a cetăţeanului Obama, m'am gândit, o clipă, la lumea asta, a noastră, ca la un big truck dintr'ăla. Mai exact, la un big truck care pufăie când se depresurizează, după multe mile în care a rulat supraturat.
Asta sper, asta îmi doresc să se întâmple, asta îmi imaginez că ar trebui să urmeze.
Dar eu nu mai sunt, oricum, cel de acum zece ani, pe când din asta'mi mâncam pîinea.

Altfel, America rămâne ce a cântat, cândva, FGTH-ul Holly Johnson dar şi ce a reuşit, azi noapte, CNNul de altfel fidel învinsului.

3 comentarii: