16.10.08

Dacă nu vă supăraţi, tot din trafic: război civil!

Încerc să scriu mic mic, nu că n'aş trece neobservat, da' totuşi, poate că nu se va sesiza nimeni că par a avea o obsesie.
Nu aş fi crezut niciodată că al'de David, îl ştiţi, ministrul, poate să'mi facă o bucurie.
Ei, bine, azi dimineaţă vă spuneam că i'am văzut prin intersecţii de numa'-numa' pe agenţii de la rutieră. Bun, nu ar trebui să mă bucure normalitatea. Dar ce am văzut acu' vreo jumate de ceas, în colţul cu fostul restaurant chinezesc al Băncii Naţionale, la baza blocului acela cu ceva tehno & export, mi'a luminat ziua: traşi de un agent pe dreapta şi/sau pe stânga, pe unde au apucat să oprească, poate chiar în mijlocul intersecţiei, un şofer de taxi şi unul al unui papuc de firmă, proclamându'l, fiecare, pe celălalt mai vinovat, se pocneau de zor.
Ţin pe această cale să'i mulţumesc mamei domnului ministru Cristian David în numele tuturor celor care, de ruşinea ruşinii (domnule ministru, întrebaţi'vă mama ce e aia, măcar acum, când treceţi din pubertate direct în senilitate!), nu au scuipat niciodată un taximetrist sau un şofer al unei maşini de firmă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu