7.7.08

Şi tot despre ştirile de luni

Am dat drumul la teveu pe la două, azi noapte, pe muţeşte, şi vedeam, pe scroll, ceva despre demiteri în PSD. Parcă... Ceva Geoană, Dâncu, Rus, nume de care am mai auzit, parcă, lşa viaţa mea. Parcă...
Azi dimineaţă vorbea Boc. Nu'mi venea să cred că aceşti indivizi mai există cu adevărat. Îi asimilam unui folclor, îi asemănam lui Manea, slutu' şi urâtu', lui Manea, grosu' şi'arţăgosu', mă rog, erau ca personajele din legende şi balade. Nimeni, în mine, nu ştia dacă au existat cu adevărat sau sunt născociri populare...

Primul mail pe care l'am citit, azi, mă anunţa că am să aflu ştirea secolului. Curios, am dat să văd ce se întâmplă. Asta se întâmplase:


O fi voodoo?
Or fi semne de epidemie?
Or fi mesaje transmise între clanuri rivale?
O fi ştire?
Aştept un live despre porumbelul care nu s'a căcat pe capul lui poetului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu