29.4.08

De la Onţanu, cu preţuire

Le sunt recunoscător tuturor prietenilor adevăraţi care NU m-au felicitat de sărbători prin sms sau email. Numărul mesajelor înduioşătoare scade substanţial de la an la an, aşa că să fim optimişti: de sărbători, oamenii devin mai buni, mai calzi, mai absenţi din inboxurile şi de pe circumvoluţiunile noastre.
Totuşi, am primit două sms-uri: unul de la o firmă de la care odată am cumpărat un ştecher şi care nu m-a uitat, sperând, probabil, că mă voi întoarce să iau şi un prelungitor.
Celălalt, însă, a fost de la marele gospodar Neculai Onţanu, pe care nu l-am văzut decât o singură dată în viaţă, într-un showroom, testând rezistenţa arcurilor unui scaun de Skoda Octavia (... Porsche România). Iată ce mi-a urat dl Onţanu:

Hristos a Inviat! Lumina sfanta sa va umple sufletele de speranta! Sa intampinam Invierea Domnului cu sanatate in mijlocul familiei! Cu pretuire, Neculai Ontanu

Vă mulţumesc, domnule primar, pentru urările calde, omeneşti, pe care mi le-aţi adresat cu ajutorul unor hoţi de baze de date ce-au furnizat staff-ul dvs de campanie numere de telefon ale potenţialilor alegătorilor, indiferent dacă e vorba de alegători din Dorohoi, Oradea sau de pe strada Baicului.
Gestul dvs mă va determina să nu desenez mustăţi pe toate afişele electorale cu care veţi îmbrăca, desigur, sectorul, în doar câteva zile.

Cu nepreţuire, un alegător din altă circumscripţie electorală.

Un comentariu: