Pentru majoritatea autobuzelor îmbătrânite urma să se deschidă porţile depozitelor de fier vechi. St. Gallen are nevoie urgentă de loc în depouri, pentru că vin maşini noi. Dar...
Cum întotdeauna există un dar, un intermediar german a găsit un gescheft sănătos de făcut: să intermedieze transferul de autobuze ruginite şi poluante marca NAW din Elveţia în România. Sunt fabricate în 1988. Li s'a operat oareşce modificare, să semene a euro 2. Să semene, că, de fapt, nici nu's euro 2. Au între 1,1 şi 1,3 milioane de kilometri la bord. O flotă de 15 au primit numere provizorii şi pornesc spre România. Restul de şapte din totalul de 22 de câte vrea să scape oraşul St. Gallen sunt pentru piese de schimb. Două nici măcar nu mai pot circula, vor fi aduse cu trenul.
Cum era aia? Taxa auto, deci, va ajuta la împrospătarea parcului auto românesc, parcă... Nu?
Update: Oare lui Călin i'a spus cineva această filă de poveste?
Cum întotdeauna există un dar, un intermediar german a găsit un gescheft sănătos de făcut: să intermedieze transferul de autobuze ruginite şi poluante marca NAW din Elveţia în România. Sunt fabricate în 1988. Li s'a operat oareşce modificare, să semene a euro 2. Să semene, că, de fapt, nici nu's euro 2. Au între 1,1 şi 1,3 milioane de kilometri la bord. O flotă de 15 au primit numere provizorii şi pornesc spre România. Restul de şapte din totalul de 22 de câte vrea să scape oraşul St. Gallen sunt pentru piese de schimb. Două nici măcar nu mai pot circula, vor fi aduse cu trenul.
Cum era aia? Taxa auto, deci, va ajuta la împrospătarea parcului auto românesc, parcă... Nu?
Update: Oare lui Călin i'a spus cineva această filă de poveste?
nu pot să cred... pe bune?
RăspundețiȘtergereîhî!
RăspundețiȘtergerepai nu trebe sa dea si baietii un tun de plecare, asa?
RăspundețiȘtergere