18.3.08

Vlad the Amplifier

Nişte blogări mitiei "pe care lumea nu putea să'i mai încapă / Au venit şi'n ţara noastră de'au cerut pământ şi apă". Nu le'am dat importanţă. Pân's'a înfuriat Vlad şi a strâmbat niţel din gene. Şi au fugit. Duşi au fost. "Se făcură toţi o apă şi'un pământ".
Cică suntem nişte imaturi, imaturilor!
Hai, nene Vlade, matale ai vocaţii ascunse şi nu ştiai. Adică după ce ne'ai dat nouă, vineri, 28 de useri online deodată (ştiu, proba spune că's 26 dar eu îl cred pe Emil când spune că a văzut 28!), iaca, m'am uitat pe trafic.ro şi ce'am văzut? Că numai ieri, de când i'ai prins şi dat în fapt & până la ora 17 şi 18 minute, blogul lor fără conţinut a săltat (în lista "căutare/portal", că în clasamentul de bloguri nu aveau oricum ce să caute) de pe locul 719 pe 269.
Ca'n viaţă!
A propos, ăştia sunt din aceaşi încrengătură?

3 comentarii:

  1. Cristi, au scris mai mulţi despre măgarii de la Blogfest, nu doar eu. M-ai băgat în gura blogosferei, stai să vezi acu' :-))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi nu, "ăia" nu sunt acelaşi lucru, pentru că postează doar primele 500 de caractere (sau 50 de cuvinte, nu mai ştiu) şi linkuiesc spre site-ul original pentru cine vrea tot articolul, ceea ce e ca şi cum ai cita cu sursă, deci ok. Mă rog, oarecum, că la postări mai scurte îţi iau şi ăştia tot conţinutul. "Ăilalţi" luau tot ce era în feed, aşa că dacă lăsai feedul full (cum am eu, de exemplu), era publicat întregul articol la ei, ceea ce era ilegal.

    RăspundețiȘtergere
  3. dar daca stirea e mai scurta de 500 de semne? mai pun de la ei pan'se rotunjeste?
    so, I got the point: niste mici Hotnews 2.0 in devenire

    RăspundețiȘtergere