21.1.08

I had a dream...

Am visat ca aveam Inelu'lu'Arabela.
Nu, n-am probleme cu gramatica, dar in copilaria mea asa se zicea: Inelu'Lu'Arabela.
E echivalentul diamantelor cu doua nume. Asa si inelul asta.
Intotdeauna m-am gandit ca daca m-as intalni cu pestisorul de aur i-as cere Inelu'lu'Arabela, ca pe urma m-as descurca eu.
Deci, ce-as face daca as avea de-adevarat Inelu'Lu'Arabela...
As face in asa fel incat casa in care ma mut peste 2 saptamani sa fie la parter, sa aiba un petec de gradina (ma multumesc cu 100 de m patrati de jur imprejurul casei) un gardut alb si vopsit ca-n picket fences si pe strada mea sa fie multi copaci. Asa as vrea sa fie tot orasul. Cu garduri albe si casute si copaci multi, sa miroasa frumos aerul, sa nu mai fie neagra zapada, sa nu ma mai noroiesc pe cizmele mele de piele pe care frumos le dau zilnic cu crema, degeaba...
N-as vrea vila cu piscina, parol, piscinele astea sunt mai mare bataia de cap, stiu eu un caz cand niste domni au dat alti domni in judecata ca nu schimbau apa din piscina destul de des si veneau tantarii la primii domni peste gard din piscina celorlalti domni.
As face in asa fel incat in Bucuresti sa se mai construiasca un rand de strazi, subterane, niste tuneluri pentru turbati, in care sa nu fie posibila intrarea decat daca treci de o anumita viteza, sa se alerge acolo, sa se claxoneze acolo, sa se injure de mama si sa se paruiasca subpamant.
Sa nu-i mai vad in ochi!
As face pe urma in asa fel incat sa-si piarda brusc licenta toti taximetristii care se uita in ochii mei si fara sa clipeasca ma insulta, propunandu-mi sa ma taxeze cu doar 70.000 mai mult decat face cursa, "nu mai punem aparatul" negociindu-si bacsisul ca la piata, fara rusine, fara sa se gandeasca vreo clipa ca intr-un atac de furie i-as putea pocni cu posetzica in cap sau chiar mai rau decat atat, as putea sa le notez numarul si sa-i raportez ori de cate ori ma intreaba in ce directie mergeti si ma trateaza de parca mi-ar face o favoare ca imi dau ocazia sa le dau niste bani...
Pe urma pe toate asistentele nemernice le-as hipnotiza si le-as induce o stare de transa in care sa aiba senzatia ca una din rudele lor e in stare terminala, fara speranta, sau ca unul din copiii lor are un handicap grav, pe viata, ca sa simta pe pielea lor ce inseamna sa ti se spuna in fata "faceti altu ca sunteti tineri" sau "daca tot m-am aplecat, ce sa-ti mai scot din valiza?". Pe urma le-as scoate din transa si le-as multumi pentru empatia de care vor da dovada de azi inainte.
Pe medicii blazati i-as face pacienti, fro doua saptamani, intr-un oras in care nu cunosc pe nimeni si n-au semnal la celular...
Pe directorul firmei de transport mobilier care mi-a cerut 750 de euro (Da, 750, de euro) ca sa-mi mute aproximativ 15 piese de mobilier, l-as pune paznic de noapte cu un salar de 200 de euro pe luna si nu i-as da alta sansa sa castige alti bani pana nu ar face cei 750 de euro pe care are pretentia sa-i castige de la mine intr-o jumatate de zi.
Mai stiu vreo cativa parlamentari pe care i-as pune sa traiasca trei luni cu pensia cea mai modesta din tara asta, in militari, intr-un apartament de 2 camere confort doi, cu baia si bucataria cat debaralele de maturi din Palatul Parlamentului. Le-as da paine cu magiun si multe, multe telenovele, multe programe de stiri, multe filme cu crime odioase, sa se binedispuna, sa se bucure de sangele de pe ecran, sa le vina sa-si omoare aproapele si apoi sa-si taie beregata.
Pe directorii din ministerul transporturilor i-as baga in 226 o dimineata intreaga de la 7 la 9, sau in trenul de noapte de la bucuresti la baia mare, la cuseta cu 8 paturi, iarna, sa inghete sau sa se sufoce dupa caz...
As mai lua vreo cinci vedete si le-as pune sa spele holurile de la Municipal si sa arunce plostile unor bolnavi de cancer de prostata, care sa le priveasca exact ca pe niste ingeri blonzi, cu ultima licarire de speranta in ochi sa le spuna "domnisoara, va rog, am udat patul..."
Ah si ce planuri mari am si ce lista lunga... si ce pacat ca nu am Inelu'Lu'Arabela...
Tu daca ai avea Inelu'Lu'Arabela ce-ai face, frate Johanne? Dar tu, Emile? Dar tu, Sprancenatule? Runbaby?

6 comentarii:

  1. eu l-as distruge si-as lasa lumea asa cum e.
    but first... l-as pune pe vindeanu sa curete o strada de zapada cu lopata si sa topeasca toata zapada intr-un ibric mic

    RăspundețiȘtergere
  2. eu i-as cere inelului sa am parcarile Dali vreo 2-3 luni, sa imi dea fara licitatie niste asfaltari prin Bucuresti, monopolul pe borduri, jumate din averea lui jiji si i-as mai cere sa-l transforme pe videanu in elena udrea, pe elena udrea in basescu si pe basescu in tudor chiuariu... e bine?

    RăspundețiȘtergere
  3. e perfect! si pe jiji in ultima rezerva a lu dinamo

    RăspundețiȘtergere
  4. nu, nu, nu jiji la dinamo... pe jiji l-as face reporter la gazeta sporturilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. pai crezi ca le are cu tastatura, cu mouse-ul, cu alea? mai degraba se tine de un reportofon si ii intreaba pe fotbalisti ce parere au de meciul urmator si isi noteaza apoi raspunsurile inteligente...

    RăspundețiȘtergere