31.1.08

Felix. V'am prins, vrăjitoarelor!

După ce, vreme de două luni, am aşteptat ca BRD să îmi poată înmâna un nenorocit de card de debit - înlocuitorul celui expirat acum un an, fără descoperire de cont, simplu, Masestro, poveste lungă, unii o ştiţi, n'o mai repet - pe care nici nu îmi doresc să îl folosesc pentru că nu prea am la ce...
după ce am ieşit extenuat din BRD şi am plecat să caut o tastatură cu fir pentru că, dom'le, mi s'a luat de wireless - şi n'am avut noroc decât într'un târziu, după sute şi sute de metri de vitrine de bănci şi câteva ganguri dubioase, trecând pe lângă o dubă parcată pe trotuar în care un individ se scobea adânc în nara stţngă şi pe lângă o gaşcă de elevi în care unul râgâia iar alţi trei îi făceau galerie,
după ce frizeriţa, la care dimineaţă era coadă, lipsea, acum, pentru 45 de minute, o aşteptaţi sau reveniţi dumneavoastră?,
News FM a întrerupt muzica pentru ca Oana Maria Despa să ne anunţe triumfător/oare ştirea despre excepţiile de neconstituţionalitate admise de Curtea cărţii lui Iorgovan (eu n'am votat'o aşa că nu o recunosc drept lege fundamentală a ţării, deşi nu o încalc) în cazul CNSAS. Ca atare, CNSAS va fi desfiinţată.
România nu are nevoie de CNSAS, bă, fraierilor. Oricum am fost cu toţii turnători. Cu faţă umană, bă, patrioţi, bă cu toţii, am turnat de bine, bă.
Fi'r'ar a dracului de ţară. Emile, na, ai vrut să scrie cineva ceva azi!

7 comentarii: