19.12.07

(ultimele) Vesti din Vanghelistan - Romania psihotica (ziua a doua)

Astazi la ora 17 trebuia sa vedem inca un apartament. Militari, in spatele sectiei de politie.
Ajung la 16.30 fix in fata blocului, legitimul era ras proaspat si gata de tasnit pe usa, aranjasem paza plodului in eventualitatea ca din motive de trafic nu reusim sa fim la 18.00 in fata blocului... Ei si cand colo, exact cand sa plecam, ia un taxi de unde nu e. Nimic. Nici o companie nu avea masini in Vanghelistan de parca le inghitise pamantul pe toate.
16.40 Sunam la agenta cu care aveam intalnire. Raspunde sefa ei. Agenta e in trafic la Unirea. Mobilul si l-a uitat la birou. Doamna, noi o sa cam intarziem vreo zece minute. Nu-i bai ca agenta e in trafic si oricum n-ajunge la 17.00 nici ea insasi. Hai sa zicem 18.00, e bine? E bine. Cum o recunoastem daca n-are mobil? E blonda inalta si insarcinata. OK, cate blonde inalte insarcinate pot sta in fata unei sectii de politie?
Iesim pe strada. Ne urcam intr-un taxi-cazan (nici nu mai stiu ce companie avea pictata pe usi). Ii spunem omului s-o ia pe Ghencea, sa evitam cat de cat Razoarele. Omul se face ca ploua si intra pe Sebastian spre Drumul Sarii.
Imi vine sa-l bat cu posetica in cap dar trebuie sa ajungem in Militari. Ne facem cu greu drum pana la favorit. Surpriza, suna telefonul. Pai bine dom'le te-am asteptat pana la si douazeci si matale n-ai venit. Doamna, am sunat si am vorbit cu sefa. Zicea ca sunteti in trafic si ca nu ajungeti. Sorry, io am plecat ne vedem joi.
E bine, nu?
Nu e bine, nu ne dati numarul proprietarului?
Pai ce dom'le, sa ratez eu comisionul?
Este a doua oara in doua saptamani cand persoane care nu ma cunosc presupun despre mine ca fur.
Dar nu ma intelege gresit, mi-a zis sotul, iubesc tara asta.

2 comentarii:

  1. tot respectul si toata admiratia, ada. am fost si eu in situatia asta de cateva ori si numai de scris nu-mi ardea. bafta!
    maine iti aduc filmul ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. iti trebuie multa rabdare...ei m-am mutat de 9 ori in 8 ani; am trecut si printr-o licitatie la fisc care m-a terminat...eram 4 in competetie...la final eram leorca de sudoare si din cauza ca mi-am dat toti banii acolo...bafta, ada!

    RăspundețiȘtergere