14.9.07

Fatal Tragedy


Din nefericire, ieri am fost martorul unui nou accident de circulaţie în care a fost implicată o motocicletă. Ştiu că motocicliştii sunt probabil cei mai înjuraţi participanţi la trafic, de multe ori pe merit, dar de data asta nu a fost vina lor. A lor, căci sunt doi tineri care au sfârşit striviţi sub roţile unei basculante, condusă de un inconştient pentru care linia dublă continuă nu înseamnă decât un desen pe asfalt.

Ce s-a întâmplat? Basculanta a ieşit dintr-o curte şi în loc să facă dreapta, aşa cum era obligatoriu dealtfel, a făcut stânga. Rezultatul? Doi tineri au sfârşit fiecare dintre ei în doi saci, proprietatea IML.

Deşi nu aveam de gând să-mi iau vreodată motocicletă, limitându-mă doar la a le admira, ceea ce am văzut ieri cu ochii mei m-a convins că cea mai bună investiţie e un tanc. Aşa m-aş simţi în siguranţă în traficul din Bucureşti.

Păcat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu