2.4.07

Google Maps la apă!



Am fost curios să aflu CUM se poate ajunge, fără să zbori, de la Bucureşti în Manhattan. Am ales varianta cea mai web2.0 posibilă: Google Maps. Well, se poate, şi primesc o soluţie de Bucureşti - New York în 75 de paşi (unde paşi = etape, desigur). Durează (oops, prima nedumerire!) 30 de zile şi opt ore. Oare trebuie să mă îmbarc la un vas cu galere şi să trag la rame? Sau, poate, trebuie să iau toate sensurile giratorii ale României în rotaţie completă cu cedări sucesive de prioritate! Sau îmi sunt scoşi în cale toţi agenţii de circulaţie dirijând ceea ce nu se cuvine dirijat. Sau...

Şi tot nu-mi iese.

Proba contabilă: 8432 km pas cu pas. Toate bune şi frumoase până la pasul 56:


55.
At the roundabout, take the 4th exit onto E05
0.9 km
2 mins
56.
Swim across the Atlantic Ocean
5,572 km
29 days 0 hours
...
57.
Turn left at Long Wharf

Aha!!!

Aşadar: la Le Havre, legaţi-vă maşina de brâu şi săriţi în Canalul Mânecii, luaţi-o, frumos, la înot şi daţi, ca atare, din mâini şi din picioare preţ de 5.572 kilometri. La o condiţie fizică medie (presupun), asta înseamnă 29 de zile şi zero ore de înot, conform estimării celor de la Google Maps!

Nu uitaţi prosoapele, la plecarea în excursie!

6 comentarii:

  1. =))) ce mai curiozitati au altii!

    RăspundețiȘtergere
  2. sau poate au rau de avion dar tin sa ajunga in america!

    RăspundețiȘtergere
  3. atentiune, anonim 1 e diferit de anonim 2 (care e si anonim 3, probabil)!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))))))))))))))))))))) ce ras m-a pufnit!!!! sunt in pauza de masa bai blogurestilor!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. De la Londra sunt 57 de pasi, dar tot acelasi timp iti ia... 29 zile si 10 ore :)
    From:
    London
    UK


    Drive: 3,937 mi (about 29 days 10 hours)

    36.
    At the roundabout, take the 4th exit onto E05 0.6 mi
    2 mins
    37.
    Swim across the Atlantic Ocean 3,462 mi
    29 days 0 hours

    ...
    38.
    Turn left at Long Wharf 0.1 mi

    RăspundețiȘtergere