15.4.07

De ce nu putem sta pe iarbă?

Nu înţeleg: cum de au voie occidentalii ăia din filme să-şi întindă oasele prin parcuri, la umbra copacilor? Ieri, mă aşezasem prin Herăstrău, pe malul lacului care încă aşteaptă să fie umplut, când doi distinşi domni de la poliţia comunitară mi-au atras atenţia că este interzis cetăţenilor a-şi pune popoul de contribuabil pe iarba publică. Prin zonă nu era nici un semn, dar chiar şi de-ar fi fost, tot nu înţeleg de ce nu te poţi întinde pe iarbă. Adică la ei de ce se poate şi la noi nu? Adică ei or avea o iarbă mai rezistentă ca a noastră, sau care-i faza?

11 comentarii:

  1. raspunsul mi-l dau tot eu: pentru ca aia sunt in filme

    RăspundețiȘtergere
  2. nu iarba era de vina, ci, "cealalta parte"!
    Ideea era sa nu racesti la...popou:-))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm, dubios.Spre exemplu astia la Paris se aseaza pe iarba si la poalele lui Scacre Coeur si la Turnul Eiffel.

    RăspundețiȘtergere
  4. ...=))deci: parcul ala public, apartine ADP, doar ati observat imbunatatirile mai mult sau mai putin abstracte (pe mine ce m-a amuzat copios, a fost "portiunea" aceea din Herastrau, unde sunt puse figurile celor care au pus bazele UE)...bun, sa revin...prin urmare...:)) daca tu-ti asezi posteriorul pe dansa...s-ar interpreta!:-"...asa si-au luat oamenii tot felul de precautii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu e doar in filme, e pe bune, am avut discutia de curand cu un amic din State, si mare i-a fost minunarea sa nu aiba bucatica lui de iarba si pe taram romanesc. nici macar certitudinea ca va putea imprumuta de undeva :P

    RăspundețiȘtergere
  7. sprancenatule - nu doar in filme. Aici oamenii isi aseaza vara popourile pe orice petec de iarba gasit la dispozitie. Eu imi iau masa de pranz de cate ori pot in parculetul din spatele cladirii unde lucrez, asezata frumos pe iarba la fel ca multi altii veniti pentru acelasi lucru. I-am vazut vara din autobuz (supraetajat) chiar si in rondurile de la intersectii, atata timp cat aveau iarba in ele. Stateau la plaja... pe jumate dezbracati... :)))

    Aimee

    RăspundețiȘtergere
  8. ca sa nu mai vorbim de Aachener Weihe din koln, unde, de cum da soarele, iese neamtul de toate nationalitatile pe gazon si bate mingea pana ajunge campion mondial la fotbal; plus ca cei mai majoritari dintre minoritari, aia care se intorc cu fata la mecca de cate ori spun o rugaciune, n'au nici o problema in a face ub nic gratar de mierl in mijlocul orasului! ceea ce nu va doresc si dumneavoastra insa - vreau sa subliniez si subliniez - o fac PE IARBA!

    RăspundețiȘtergere
  9. pai si bruxelles stau aia pe iarba, chiar in cartierul institutiilor europene. ca doar n-o sa stea in pauza de masa tot la lumina de neoane si in aer conditionat .....

    RăspundețiȘtergere
  10. Infiintam o societate care sa militeze pentru dreptul omului la stat pe iarba? Am patit-o si eu, tot in Herastrau, iar domnii politieni au tinut sa se deplaseze impreuna cu prietenul meu la 200 metri departare unde era ascuns semnul cu interdictia. Si da, strainii au iarba mai buna decat noi... adica acolo chiar e ingrijit gazonul si rezista la oricate poponete s-ar hotari sa il populeze. Plus ca la ei lumea nu lasa in urma un covor de seminte dupa o sedinta de stat pe iarba.

    RăspundețiȘtergere
  11. da, am vazut peste tot in afara ca e ok sa stai pe iarba; si n-am inteles de ce n-ar fi ok la noi; daca se aduna oamenii sa-si ceara dreptul la iarba, ne bagam.

    RăspundețiȘtergere