17.4.08

Loc de dat cu înjuratul

Ia să vedem cine se simte jignit o dată în plus de statul român!
Video cu Gigi Becali hlizindu'se tâmp de fericit că pentru banii lui nu se există Cod Rutier: aici!

Lexis:
Articolul 100, alineatul (3), litera d:
"(3) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda prevazuta în clasa a II-a de sanctiuni si cu aplicarea sanctiunii contraventionale complementare a suspendarii exercitarii dreptului de a conduce pentru o perioada de 30 de zile savârsirea de catre conducatorul de autovehicul sau tramvai a urmatoarelor fapte:
(...)
d) nerespectarea semnificatiei culorii rosii a semaforului (...)"


Revin, dragă domnule ministru de Interne, că am şi eu câteva idei, puţine, da' fixe, cu întrebarea aia: mămicii dumneavoastră nu îi e ruşine cu isprăvile fiului ei? Sau, mai pe româneşte: Davide, dă'ţi demisia aia odată, incompetentule!

2 comentarii:

  1. am primit si eu un avertisment (de la politia din Mihail Kogalniceanu, Constanta), dupa ce am depasit pe linia continua, in curba, un transport special.
    ah, am uitat sa precizez ca avertismentul mi-a fost dat dupa ce i-am lasat pe masa politistului 100 de roni pentru care nu mi-a dat nimeni chitanta. dupa asta, pe procesul verbal s-a modificat si fapta - conducatorul auto a ridicat mainile de pe volan in timpul deplasarii.
    sa emigram cu bine

    RăspundețiȘtergere