Date: Wed, 23 Jan 2008 11:27:29 +0200
To: office@vericom2001.ro
Stimata doamna, stimate domn,
Va scriu in dubla calitate de client si sofer. Tin sa va felicit pentru calitatea produselor dumneavoastra si pentru munca excelenta pe care o fac cei care le produc - dar si divizia de marketing, care a stiut sa le si prezinte intr-o forma atractiva.
Imaginea buna a firmei dumneavoastra este, insa, stirbita de scapari survenite de-a lungul unui lant de factori decizionali - fie in randul persoanelor din cadrul departamentului HR, fie la nivelul parcului auto. Altfel este greu de explicat faptul ca masinile purtand brandul firmei dumneavoastra sunt lasate pe mana unor soferi care fie au vaste lacune in privinta regulilor de circulatie, fie le desconsidera (si, in egala masura, pe ceilalti soferi).
Este cazul angajatului dumneavoastra care conduce furgoneta cu numarul de inmatriculare B 33 GKZ; in aceasta dimineata (se întâmpla în 23 ianuarie), in jurul orei 10:05, a depasit neregulamentar coloana care astepta, la semafor, sa faca stanga spre strada Coltei, intrand in fata si obligand unul dintre soferii incadrati asa cum scrie la lege sa franeze brusc pentru a nu se lovi in plin de masina firmei dumneavoastra. Cu siguranta ca acest din urma sofer ar fi avut castig de cauza in cazul producerii unui accident, evitat, probabil, din cauza intregii alergaturi pe care o implica un asemenea incident (fapt pe care, cel mai probabil, mizeaza cei care, asemeni angajatului firmei dumneavoastra, considera ca regulile de circulatie sunt pentru fraieri asa cum lacatele sunt pentru oameni cinstiti iar legile pentru a fi ocolite).
Incerc sa cred ca exista, inca, o sansa ca antreprenorii din tara asta sa nu se impce cu gandul de larga audienta care tine sa duca de rapa Romania: "Problemele mele sunt mai importante decat ale tale pentru ca sunt ale mele".
Cu deosebita consideratie...
To: office@vericom2001.ro
Stimata doamna, stimate domn,
Va scriu in dubla calitate de client si sofer. Tin sa va felicit pentru calitatea produselor dumneavoastra si pentru munca excelenta pe care o fac cei care le produc - dar si divizia de marketing, care a stiut sa le si prezinte intr-o forma atractiva.
Imaginea buna a firmei dumneavoastra este, insa, stirbita de scapari survenite de-a lungul unui lant de factori decizionali - fie in randul persoanelor din cadrul departamentului HR, fie la nivelul parcului auto. Altfel este greu de explicat faptul ca masinile purtand brandul firmei dumneavoastra sunt lasate pe mana unor soferi care fie au vaste lacune in privinta regulilor de circulatie, fie le desconsidera (si, in egala masura, pe ceilalti soferi).
Este cazul angajatului dumneavoastra care conduce furgoneta cu numarul de inmatriculare B 33 GKZ; in aceasta dimineata (se întâmpla în 23 ianuarie), in jurul orei 10:05, a depasit neregulamentar coloana care astepta, la semafor, sa faca stanga spre strada Coltei, intrand in fata si obligand unul dintre soferii incadrati asa cum scrie la lege sa franeze brusc pentru a nu se lovi in plin de masina firmei dumneavoastra. Cu siguranta ca acest din urma sofer ar fi avut castig de cauza in cazul producerii unui accident, evitat, probabil, din cauza intregii alergaturi pe care o implica un asemenea incident (fapt pe care, cel mai probabil, mizeaza cei care, asemeni angajatului firmei dumneavoastra, considera ca regulile de circulatie sunt pentru fraieri asa cum lacatele sunt pentru oameni cinstiti iar legile pentru a fi ocolite).
Incerc sa cred ca exista, inca, o sansa ca antreprenorii din tara asta sa nu se impce cu gandul de larga audienta care tine sa duca de rapa Romania: "Problemele mele sunt mai importante decat ale tale pentru ca sunt ale mele".
Cu deosebita consideratie...
A trecut o săptămână. Fie mailboxul firmei Vericom 2001 este închis într-o cutie cu zece lacăte, fie, bă, fraiere, tu nu mă mai cumperi da' o să mă cumpere alţii care nu fac legătura dintre carcasa metalică a unei Dacii papuc şi e-urile de la Vericom 2001 SRL!
Doamna Magda Marincovici (vaaai, ce m'aţi supărat cu editorialul ăla...), nu'l rugaţi pe domnu' doctor Mencinicopschi (na, că i'am scris corect numele), să afle ce coloranţi şi ce conservaţi are salamu' de la Vericom 2001 SRL?