19.6.07

Strada Apusului (episodul trei)


Episodul trei. Deja mă întreb dacă o să fie la fel de cald şi când o să scriu episodul o sută.

Azi-dimineaţă era ceva agitaţie printre muncitori. Nici nu m-au băgat în seamă când le-am făcut poze. Nici o înjurătură de mamă, nimic. Erau ab-sor-biţi. Seara mi-am dat seama că, de fapt, n-au făcut decât să mute utilajele de pe o parte pe alta. Da' le-au aliniat mişto, ce-i drept. N-or fi lucrat din cauza căldurii.

Tot seara, după câteva inspecţii, mi-am dat seama cum a reuşit ăla cu loganul roşu, care parcase lângă mine, să plece cu el la serviciu. A împins nişte pietriş pe bucata unde a fost bordura şi exact asta o să fac eu mâine dimineaţă, da' îmi trebuie o lopată sau măcar o scândură. Cred că merge şi cu mâinile goale. Mâine tot ies, chiar dacă o să sap o oră. Trebuie să reuşesc!

În rest, e mai linişte. Da' parcă am mai zis.
Update - am reuşit s-o scot. Maşina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu