11.5.07

Saptamana suspensorilor guralivi

Cel mai bun lucru posibil ar fi sa fug. In munti, undeva, poate la o stana (una fara televiziune digitala prin satelit), oriunde saptamana ce vine nu ma poate ajunge din urma cu vocile crizate ale pro&contristilor. Au inceput sa straluceasca in demagogie & populism incat de cate ori ii aud am o scapare de o clipa si imi spun "da, au si ei dreptate, in felul lor". Au pe dracu'!
Mi s-a luat de soricii lor grosi. Mi s-a luat de ipocriti.
Pe mine nu contati. Eu vi-l las pe James Dean Bradfield sa va spuie ca

I hear you've got something to say
But first you need some people to say it to...




De fapt, ei nu vor avea nimic sa ne spuna. Vor doar sa se simta ascultati, ca noi suntem si multi si prosti! Fara noi, ei, cu totii, nu exista. Nici suspendati, nici suspendanti. Niste suspensori, cu totii!

PS: Si daca tot ascult James Dean Bradfield, multam lui Jaunetom pentru asta, care, la vremea ei, m'a uimitobucurat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu